MÜÜGITINGIMUSED

1. ÜLDTINGIMUSED

1.1. Toote pakkuja on OÜ IlusOlen reg. 12550125 (edaspidi Müüja) aadressil  Männimetsa tee 27, Tallinn Eesti, postiindeks 10915.

1.2. Müügitingimused kehtivad OÜ IlusOlen kuuluvale www.ilusolen.ee e-poes (edaspidi E-pood) või vahenduspoes.

1.2.1. Müügitingimused kehtivad Müüja ja www.ilusolen.ee internetipoes või mõnes vahendussaidil ostu sooritava isiku vahel (edaspidi Klient).

1.3.   Müügitingimused reguleerivad Müüja ja Kliendi vahelisi tekkivaid õigussuhteid.

1.4.   Müügitingimustes reguleerimata küsimustes lähtuvad pooled Eesti Vabariigis kehtivatest õigusnormidest.

1.5.   E-poes ostu vormistamisega kinnitab klient, et on tutvunud käesolevate müügitingimustega ning nõustub neid järgima.

1.6.   Müüjal on õigus ette teatamata ja ühepoolselt müügitingimusi muuta. Kliendi jaoks kehtivad ostu sooritamise hetkel kehtinud müügitingimused.

1.7.   OÜ IlusOlen on isikuandmete vastutav töötleja.

1.8.   Makseid vahendab Maksekeskus AS. OÜ IlusOlen edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

1.9.   Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis (Smartpost, Omniva, DPD kuller, DPD postiautomaat või "tulen ise salongi järele"). Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

1.9.1 Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

2. HINNAKIRI

2.1.   Müüja poolt pakutavate toodete hinnad on toodud eurodes ning arveldamine toimub ainult eurodes.

2.2.   www.ilusolen.ee e-poes toodud hinnad on käibemaksuvabad, sest OÜ IlusOlen ei ole käibemaksukohustuslane.

2.3.   E-poes ja vahenduspoes müüdavate toodete hinnad sisaldavad tarnekulusid teistest linnadest tarnitavate toodete puhul.

2.4.   Toodete hinnad ei sisalda Eesti sisest postikulu. Selle eest tuleb kliendil tasuda eraldi, olenevalt tellitava kauba suurusest ja/või raskusest. Eesti sisesed postikulud ja tarnetingimused on toodud punktis 4. Tarnetingimused peatükis.

2.5.   Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele sihtaadressile. Juhul, kui Klient soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused või teatada sellekohasest soovist  Müüjale.

2.6.   Müüja  jätab endale õiguse hindu korrigeerida. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis kehtib tema jaoks hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise hetkel.

3. LEPINGU SÕLMIMINE

3.1.   Müüja võimaldab Kliendil e-poes pakutavat kaupa soetada.

3.2.   Kliendi ja Müüja vaheline müügileping jõustub hetkel, mil Müüja arveldusarvele laekub Kliendi poolt tasutud kauba ostuhind. 

4. KAUBA KOHALETOIMETAMINE

4.1 OÜ IlusOlen on OÜ Gentvar, Ursum OÜ ja EW Skincare Institute OÜ toodete edasimüüja.

4.2. Toodete tarneajad on järgmised:

4.2.1. Kohe olemas tooted keskmiselt 1-3 tööpäeva;

4.2.2. CNC Skincare ja Mavex tooted keskmiselt 2-5 tööpäeva;

4.2.3. Toodud tarneajad sisaldavad  Eesti sisest postiliikumise aega 1-3 tööpäeva.

4.3. Toodud tarneajad kehtivad vaid juhul, kui Klient on tasunud 100% ulatuses arvel toodud summa. 

4.4. Meribella Ilusalongis kohapeal (kohe olemas) oleva kauba tarneaeg võrdub Eesti sisese posti liikumise ajaga, mis on üldiselt 1-3 tööpäeva.

4.5. Müüja postitab tooteid Kliendile tööpäevadel.

4.6. Väiksema tellimuse korral kehtib hinnakiri vastavalt valitud postiteenusele, kauba suurusele ning kaalule. Täpsem transpordi hind selgub tellimuse vormistamisel.

4.6.1. Täpsemad tingimused erinevate transporditeenuste kasutamise kohta leiad vastava teenuspakkuja kodulehelt või vajadusel küsi infot meilt: annika@multifix.ee.

4.7. Kui tellisite kauba pakiautomaati (Smartpost, Omniva, DPD postiautomaat), siis saadetakse Kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.

4.8. Müüja ei vastuta tarneaja pikenemise eest, kui tarneaeg pikeneb transpordiettevõtte tegevuse/tegevusetuse tagajärjel. Kui tarneaeg pikenes Müüja tegemata töö või otseselt Müüjaga seotud asjaoludest tingitult (nt Müüja ei postitanud kaupa Ostajale, kuigi see oli laos olemas), siis kuulub vastutus Müüjale.

4.9. Ostja vastutab kauba tellimisel esitatud andmete õigsuse eest. Müüja ega postiteenuseid pakkuv ettevõte ei vastuta kauba tarnimisel tekkinud viivituste ja arusaamatuse eest, juhul kui see on tekkinud Ostja poolt tellimisel esitatud andmete ebatäpsusest.

5. LEPINGUST TAGANEMINE

5.1. Vastavalt VÕS § 56 lg 1 on Ostjal õigus lepingust 14 päeva jooksul taganeda. Tähtaja lugemine algab hetkest, millal kaup on jõudnud Ostjani. Taganemise soovist peab Klient Müüjat kirjaliku avalduse alusel teavitama. Tehingust taganemiseks tuleb vastavalt VÕS § 56 lg 3 Kliendil enda poolt tasutud toode/tooted tagastada viivitamata, kuid mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest Müüjale.

5.2. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis koos originaalsildistusega ning kasutamata.

5.2.1. Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Ostja poolt toote mittesihipärase kasutamise või Ostja süü ja/ning hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest jätab Müüja endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemine.

5.2.2. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti.

5.3. Taganemisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, e-maili, taganemispõhjust, vajadusel vahetamissoovi ning arvelduskontot, kuhu tagastussumma tuleb maksta kuni 30 päeva jooksul toote jõudmisest Müüjani.

5.4. Kauba tagastamiseks tuleb kaup viia originaalpakendis kauba üleandmise kohta.

5.4.1. Eesti Posti postkontorisse tellitud kaup tuleb tagastamiseks viima postkontorisse. Tagastamine toimub Toote pakendil olnud vöötkoodi alusel;

5.4.2. Post24 pakiautomaati tellitud kaup tuleb tagastamiseks viia Post24 pakiautomaati ning kasutada tuleb SMS-ga saadud tagastuskoodi; Toote sihtkohaks märgi Laagri Maksimarketi pakiautomaat (OÜ IlusOlen, Tel 50 51 714);

5.4.3. SmartPOSTi pakiautomaati tellitud kaup tuleb tagastamiseks viia SmartPOST pakiautomaati ning kasutada tuleb SMS-ga saadud tagastuskoodi. Toote sihtkohaks märgi Laagri Maksimarketi pakiautomaat (OÜ IlusOlen, Tel 50 51 714).

5.4.4.  Juhul kui kauba toimetas kohale DPD kuller, siis tuleb kuller tagastatavale kaubale ise järele. Selleks tuleb Kliendil Müüjat kirjalikult teavitada (info@ilusolen.ee) ning lisada soovitava tagastusaja, millal kuller võib pakile järele tulla. 

5.5. Kauba tagastamine käesoleva lepingu tingimuste raames on kliendile tasuta;

5.7. Tagastatud kauba ostusumma kannab müüja kliendi kontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine) 7 tööpäeva jooksul alates kauba müüjani jõudmisest ning peale kauba üle kontrollimist.

5.8. Tagastamisõigus ei kehti allahinnatud toodetele.

6. ISIKUANDMETE KÄITLEMINE

6.1.   Klient annab e-poe kasutamisega nõusoleku Müüjale (isikuandmete töötlejaks on OÜ IlusOlen) enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel;

6.2.   Isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning neid kasutatakse teenuse osutamiseks;

6.3.   Müüjal on vajalik teatud isikuandmete edastamine kolmandatele isikutele seoses kauba kättetoimetamisega;

6.4.   Müüja järgib isikandmete kaitsega seotud seadusandlust ning tavasid ja ei edasta kliendi isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

7. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

7.1. Müüja vastutab Kliendi ees, kui on rikkunud käesolevaid tingimusi ja tekitanud kahju Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.2. Klient vastutab Müüja ees, kui on rikkunud käesolevaid tingimusi ja tekitanud kahju Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

7.3. Müüja ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

 

 

Koostatud Tallinnas 16.10.2014

 

Ettepanekud ja täiendused on oodatud e-maili aadressile info@ilusolen.ee